Festival Cannes in Prague chce prispieť k úspechu českej reklamy

image_pdfimage_print

Festival Cannes in Prague chce prispieť k úspechu českej reklamy

Česká spoločnosť Lionhearted a hnutie AdHackers sa rozhodli prispieť k úspechu českej reklamy a v dňoch 9. – 11. novembra predstavia to najlepšie z tohtoročného kreatívneho festivalu Cannes Lions priamo v Prahe. Festival Cannes in Praque začne inšpiratívnou konferenciou Creativity Booster Day a bude nasledovaný dvoma dňami kreatívnych workshopov BriefFest.
Creativity Booster Day sa bude konať v stredu 9. novembra. Na ňom sa šesť porotcov z Cannes podelí o svoje skúsenosti v komunikácii značiek. Predvedú viac ako 60 najzaujímavejších kampaní z kategórií Cyber, Mobile, Direct, PR, Promo & Activation a Radio. Konferencia bude doplnená o projekciu víťazných filmových reklám a výstavu najúspešnejších tlačových inzerátov.
Kreatívny workshop BriefFest bude nasledovať 10. a 11. novembra. Ponúkne osvojenie si metód tvorby komunikačných konceptov pod vedením Yonathana Dominitza, medzinárodne uznávaného školiteľa a tvorcu kreatívnych nástrojov zo spoločnosti The Mindscapes. Účastníci môžu pracovať s reálnymi zadaniami pre vlastné značky v uzatvorených tímoch a odnesú si použiteľné návrhy konceptov.
Podrobnejšie informácie o podujatí nájdete na: www.cannesinprague.cz.